Vinter

Eftersom folk tar mina bilder och klipper bort namnet så har jag fått sätta mitt namn lite mer mitt på bilden. Jag vet att det förstör, men det måste tydligen sitta där.


Riktigt fina vinterbilder!

Haft en bra dag?=)

Jättevackra bilder! :D



Synn att du har råkat ut för sånna som tar dina bilder, vill bara tipsa om att du kanske skulle låta namnet vara lite mer synligt och inte så genomskinligt för att försvåra det ytterligare för folk som vill ta bilder.

Ett annat som är bra att visa bilderna i "fullstorlek" fast förminskade istället för att ha miniatyrer som kan förstoras, man kan nämligen sno den förstorade bilden för den ligger inte under högerklickskydd.



Kramar! :))

haha kanske en onödig sak att veta men jag bor i sköve ;p

sv: ja, det är sant. Hoppas att det blir mindre snott nu. :)

riktigt härliga vinter bilder:)

Det är sjukt tråkigt att det måste vara så. Men inget kan förstöra dina bilder, de är sjukt vackra. Som tavlor =)

5e bilden var superfin!

Hej skulle du kunna fixa min header på min blogg :)?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: