Vatten . . .

Jag har fortfarande inga idéer på vad jag kan fota så det fick bli lite vattenbilder idag :P Det är alltid kul :))


jag älskar den dära närbilden !

sjukt fina bilder ! :)

Josefine

Kan du inte visa backstage bild typ på hur du fotar när du tar såna bilder?:)

jätte fina bilder:))

Tom

så j###a snygga bilder du tar. önskar jag hade den utrustningen du har. :P

Heej, nej det skulle vara jättebra om du kunde ställa upp.. Skall prata med med angelica så vi hittar mer modeller och så skall vi ha ett tema! Hör av mig till dig! :D

Hej

Jag älskar din fotoblogg du tar så himla bra bilder.

Men den bilden du har på jag tror det var din kompis Pernilla ei turkiet eller något sånt :O

då använder du väl en undervatten kamera?

vilken isånna fall!?



ps: gör du bloggdesign till folk?

skrev aldrig hela min blogg :O

Hej igen :P



Men kan inte du lägga upp dina typ "tips & tricks" som du gör när du fotar?



kramar anna

jag tycker om dina bilder väldigt mycket,

jag tycker också att du borde göra ett inlägg om hur du gör exakt när du ska fota när bilder, med vatten och sånt :D

Frågestund på Bloggen!

Passa på att ställa den där frågan du alltid undrat över, ingen fråga är för stor, och ingen fråga är för liten...Välkommen!

sv: vilket program redigerar du dina bilder i?=)

sv: okej jag såg det precis när jag skickat =)

Skitfint! :D



svar; Den delen som är avslutad, den digitala delen, var väldigt tråkig eftersom vi tog en bild på en lektion, oftast skitväder, sen skulle vi redigera den i minst en månad, det blir vääääldigt tråkigt om man har hållt på med foto förr och kan en del redan.. Nu är vi därremot på andra delen, analogt som ska bli lite spännande, framkalla våra egna bilder :)

Sjukligt fina!

Klara duvetintevemjagär

Verkligen jättefina bilder!

vad fina bilder! har du använt för objektiv?

jag :D

hur gör du för att få bakgrunden så vit?

är det bara en vägg eller har du några knep som du vill dela med dig av? :D



btw, din blogg är superfin!

GAAAAAAAAAAH!!!! Dem där bilderna är sjuuuuukt, helt otroliga snygga!!! :D Tips på hur man får sådana bra bilder?

ja, hur får du det så vitt bakom ?

använder du någon lampa ?



och gör du bloggheader till folk och så ? ;)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: