Kiwi-Apelsin

Fotade och redigerade lite idag...
Blev kanske inte jättebra haha, men lägger upp den ändå :P
Vet att det ser ut som en lime till vänster, men det är apelsin ;P


 


Om de endå fanns sånna :D ser asgott ut! :)

snyggt!!

Jag tycker det blev superläckert! Och jag håller med ToniLouis...ser fantastiskt gott ut! :O))

de blev ju grymt coolt! :D



om man ändå kunde göra så:)

Riktigt kul bild :D haha

Hur kunde du byta sådär på frukterna ? :O

Skitbra (y)

wow, hur kan du få dina bilder så sjukt fina? :D

Ge mig din talang, kvinna! ;)

Anonym

Menar du inte "kiwi"?

Svar till Anonym:

Det står ju kiwi? eller va?

Det ser ut som en kiwi till vänster ;D

Anonym

"Vet att det ser ut som en lime till vänster, men det är apelsin ;P"

<- vänster & höger ->

? :o

Svårt att förstå att det är "innehållet" jag menar med att det ser ut som lime, men att det är apelsin?

sv. Okej ;) vet du vad närgränsen är? brukar stå på det :)



Cool redigering :)

sv. Okej :) Jo det finns väl ;)

Anonym

Nu så fattar jag!

Det är en manipulering jue!

Du har bytt "innehåll" på frukterna.

Häftigt!

får man göra något liknande? (A)

även om mina inte kommer bli i närheten så fina ;) haha

Anonym

älskar den bilden :)

Haha, snyggt!

Hej ! bara undrade vilket verktyg du använde när du redigerade :)

du är enormt duktig !

Hur har du gjort detta i photoshop? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: