Just look into my eyes . . .

 

. . . . Because the heart never lies

 

 

 


guuuud, va fina ögon :O o snyggt redigerad ;)

Jättesnyggt som vanligt. Kan inte hjälpa det..Svartvitt är så snyggt!

Såg du hade kommenterat min kompis blogg så klickade på din blogg:) ska bara säga att du tar grymt fina bilder :) fortsätt så ;)

Svar: Aw, tack så mycket. Henrik gjorde ett bra jobb :)

Dina bilder är också jättefina!! :)

Jasså, ska du? :) Det var verkligen en kul idé :D

Svar: Hehe, nehe ok. :P Leta lite inspiration på google kanske? :)

Svar: Ja, det tror jag allt att du gör. Lycka till :)

snyggt redigerat :)

cool redigering!

snyggt :-)

Men hur får du tag i bakgrunden, Dom papprerna, är dom a-4 papper? Jag har tittat typ i varenda hobby affär men hittar inga stora och i sånna fina färger :o , var får du tag i dina ? ;')

skitfina bilder!

Vilka fina bilder :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: