Uppgift till Foto B

Jag har en uppgift i Foto B att göra en remake av en bild. Jag skulle välja en fotograf och en bild och sen försöka göra en så lik bild som möjligt :P
Eftersom jag har fastnat för porträtt nu valde jag fotografen Matthew Jordan Smith och hittade två st bilder som jag ville testa att göra :P Fick låna Pernilla som modell :))

Klicka här för att se bilden jag gjorde remake på

 

Klicka här för att se denna bilden

 



Jättesnyggt, väldigt lika orginalen! :D Men endå du

fina!

Det likande faktiskt orginalen jätte mycket! :)

Men sjukt snyggt :D

åh! jag tycker lätt att de blev finare än orginalen! :D

Anonym

Jag tyckte de fotografera snyggare än han Matthew

riktigt fina , är de pernilla på båda dom bilderna som är först ? .. flätorna och ruffsigt hår ?

maja

hej!

jag undrar hur du får din text på bilderna så fin ?:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: