Fotolektion

Har varit på lektion idag.
Fotade i studio igen, jag och Maria testade lite olika bilder med händer och så. Det var kul och jag är nöjd med bilderna :D



Du har gryyymt snygg blogg! Du är en aaaning duktig på att fota =D kramkram

Emma

Du är verkligen super duktig på att foto. Jag är själv oxå fotointresserad (: Men inte alls lika duktig som du. Men jag gillar din blogg jätte mkt !

Emma

fota*

Klara

Verkligen jättefina bilder - som vanligt. En av de få bloggar jag kollar varje dag, och helt klart den bästa.

Din blogg kommer jag definitivt fortsätta följa =D Grymt snygga bilder!

Coola bilder, gillar alla men den med endast vindruvorna var jäkligt snygg.

Bild nr 2 är ju helt klart bäst. Skulle göra ljuset dovt ör att få den mer konstnärlig :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: