Fotaaa

Känns som att det var längesen jag fotade ute nu, har varit så tråkigt väder ;o men idag var det faktiskt sol :o Så jag var tvungen att gå ut och fota lite :))


Så vackert! :)

härlig skärpa! jag älskar dina bilder, det som skulle vara kul är om du skrev in vilket ISO, vilken brännvidd och slutartid du använder på dina bilder. spec på macro bilder, då jag själv är väldigt intresserad hur man får skarpare och gärna vill börja testa på manuell lite mer :)

Den sista bilden = <3!

åhh, härliga bilder!

vilket objektiv har du använt?

Asgrymma bilder! :D

Fiiint :D

Fan så läckert.. Nu blev man sugen på att fota snökristaller, även om jag har svårt att tänka mig att resultatet ens skulle vara i närheten av ditt ;)

Gud vilka vackra bilder!

Wow älskar dem, speciellt den med svart bakgrund ;)

Just nu har jag "Veronique tipsar" på min blogg! Ta en titt och se om du hittar något användbart! :)

Lisa

jättefina bilder ! :)

Skit fina!! :)

Kolla gärna min blogg

du är jätte duktig :)

vad använder du för kamera?

Grymna bilder! :)

Ha en fin kväll

Kram

åh, helt fantastiskt fina bilder

Oootroligt fina isbilder!!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: