- - - -

Redigerade om några gamla porträttbilder.
Tycker att dom här två bilderna på Sandra och Pernilla är väldigt bra :)) Nog två av dom bästa porträttbilderna jag har tagit tycker jag :P
Håll pilen över bilderna för att se dom i svartvitt också :P

Pernilla

Sandra


Vad är bäst? Färg eller svartvitt?

Derr

FÄRG.

Lisa

Fina bilder och jätte bra redigerat! :D

Men jag gillar dom bäst i svartvitt :)

Dina

Mycket bra bilder... jag gillar helt klart svartvitt bäst! ;))

svartvitt :))

Jag älskar färg, så jag tycker att färg är finare. Men den första var verkligen snygg i svartvitt, hennes ögon lyser så fint.

Rolf

Om jag vore du skulle jag retuschera bort leverfläcken på hon underst :P

svartvitt. jag tycker nästan alltid att porträtt är finast i svartvitt :)

jättefin bilder!

Svar till "Rolf":

Jag ville inte redigera bort den..

Kajsa :)

Gillar den översta bäst i svartvitt, den andra i färg! :))

så rätt, redigera inte bort nått!



Gillar svartvita mest!:)

Jag tycker de svartvita är bäst!

Bilderna är superfina i både svartvitt och i orginal...haha fråga svartvittjunkien om vilket som är snyggast xD

på den första bilden , heltklart färg och den andra bilden svartvitt!



Skit fina bilder! <3 :))

Klara

Fina bilder!

Svartvitt är finast tycker jag :D

Både svartvitt och vanligt! Du är duktig på att fotografera :) Kolla gärna in min andra också http://itsdraggybiatch.blogg.se/

Mia

Jag tyckte att den översta var finast i färg och den nedersta var finast svartvit xD

svartvitt tror jag! jättefina bilder.

julia

båda var fina, men svartvitt var finast. :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: