Växthuset

I Söndags åkte jag och Tobias till Botaniska Trädgården för att fota. Det var kallt och snöade lite, så vi gick in i växthuset. Jag har fotat där många gånger, men Tobias hade inte vart där och han skulle testa sitt nya 50mm, så det var ett bra ställe att fota på :)) Jag använde också mitt 50mm där inne, försökte få bilder med fin bokeh i bakgrunden. Blev rätt nöjd med några av bilderna :P










Sv: Aaah, smart! :P



Himla fina bilder! :)

Älskar dina bilder :D !

Fina :)

Så himla vackra bilder! :)

Jättefina bilder, ser ju varmt och skönt ut på bilderna ju! Haha

Snygga bilder!:D

hur gör du så du får bokeh i bakgrunden på bilderna? :)

mosca

snygga! :D

Grymma bilder! :)

sv : tack så mycket, blir inte riktigt klok på sånt ;) men jag ska göra ett försök :D

fina bilder! :)

Gud vad fina bilder du tar! ;)

Gillar verkligen dina bilder! :)

SNygga bilder:D

Så himla fina bilder!

vackra bilder! :)

Hej Johanna :D

Du tar så sjukt fina bilder, och de har verkligen både bra kvalite och är fint komponerade. Men du jag undrar, har din kamera/+objektiv asbra brushantering eller mjukar du upp och slätar ut bakgrunder i photoshop? Mina bilder brukar bli korniga även om jag har iso100.. Tack för svar ;D

Mina

Hej, en fråga :)

hur fixar du så sjukt bra bokeh??

Fantastiskt vackra bilder! Jag är så glad att jag hittat tillbaka till dig för du är otroligt duktig!



Trevlig helg önskar jag dig!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: