Två IR-bilder

Redigerade två IR-bilder från i somras..



Var med och tävla om dagens blogg, lottar ut en vinnare imorgon! :D

Kram

KJEMPEFINE bilder :D

sv; Tack så mycket!

Fina, jag tror nog inte att jag har sett den första någon gång! =) Lovely!

skulle du kunna visa orginalbilden till den där och hur det är du redigerar dom? :) du är jätte duktig!

Oj oj oj, så underbart fina bilder! :)

Hej :)

Du tar extremt fina bilder! :)



Jag älskar att designa blogga men gör det inte till vem som helst, men om du hade velat så skulle jag kunna hjälpa dig? :)

åh vad fina!

Haha, okej... varsågod! Men den var lite liknande :P

Svar: Tack Johanna! :-)

jaha okej! men med den innyggda blixten så blir det så himla ljust och eftersom man vill ha ett kort skärpedjup så kan man ju inte minska bländaren. Men jag vet inte! :)

fina bilder :)

Jag röstade på din bild som var på oliviasfotoblogg.blogg.se :)

Jättefina bilder du tar, kolla gärna min blogg :)

Hej!

UNDERBARA bilder (ingen nyhet xD)

Vill du länka till mig så kan jag länka till dig, skulle bli överglad då :D?

God jul :D

Ellinor :)

hej,

jag undra om du kan visa hur man redigerar så dert blir så snyggt som på bilden ;)

gärna mer tips till oss nybörjar fotografer :)

är det 'komplicerat' att fota med ir?

något speciellt man ska tänka på?

hur redigerar du ?

grymt tuffa bilder!

snyggt!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: