Snöflingor

Det snöade en del förut så jag fotade snöflingor på mitt fönster :)) Jag har använt mitt Tamron 90mm och bilderna är beskurna en del också :P





Guud! Va fint :o

Gillar bilderna :) nummer två var superfin, med dom två som nästan smälter ihop lite :)

SVAR: Var gärna med och deltag i Dagens fråga! :) Vet ju iofs. redan svaret men ska skriva ut statistik sen så. ;)



http://caydens.blogg.se/2010/december/dagens-fraga.html#comment



Kram!

Vilka härliga bilder! =)

Anna

Du är riktigt duktig måste jag säga. Älskar oxå att fota men har inte riktigt utrustning och kunskap till att få det bra. Kör med Sony a200 och har kostat på mig extren blixt är väl så långt jag kommit. Är du självlärd eller har du gått kurser? Tänkte om du hade nåt bra att tipsa om i fall jag vill löra mig pfota samt photoshop. Kan passa på att fråga dig oxå om du vet vad som kan va fel då stämpelverktyget inte funkar... ? Har funkat förr men nu inte på någon bild. //Anna

Plöppen <3

Åh! Sjukt fina bilder!

Jag vill också ha en systemkamera;P

Hur länge har du fotat? :)

Så otroligt fint !



Förresten kan du tävla om flera dagars länkning genom att rimma eller helt enkelt bara kommentera på min blogg.

www.bonnenuit.devote.se

Vinnaren utses imorgon :)



God jul & Kram , Emma :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: