Snöbilder

Jag var ju hos Tobias i helgen och det är så mycket finare hos honom än vad det är här i Göteborg ;o Allting är helt vitt, det är så mysigt :)) Vi gick ut en stund i Söndags även om det snöade lite och var massa minusgrader. Blev en del bilder också, men inget speciellt. Kul att testa mitt nya objektiv. Tycker att det är väldigt bra. Det var det enda jag hade med mig, så alla bilderna är tagna med 35mm..


Snöflingor på mina vantar :))






På kvällen gick vi ut igen och fotade lite. Shit vad kallt det var ;o Jag fick inga speciellt bra bilder, så lägger inte upp något från det. Här är en bild som jag tog när vi kom in iaf. Hade lite imma på linsen, men tyckte det blev tufft :P

Otroligt fina bildr på snöflingorna!

God fortsättning :0)

Det är väl fint i Göteborg såhär års? Med en massa snö! =) Men man tröttnar ju om man bor där året runt kanske :P

åh, underbar blogg :*

Så grymt fint bilder! :)

sv: ja det är ju inte direkt det roligaste som händer när någon tar en annans bilder utan tillåtelse. spelar ju liksom ingen roll, det är inte hennes bilder så då har hon inget med dem o göra :)

Så lite så. Varsågod :)

Sv; De är dumma i huvudet, tydligen :p och om de inte tar bort det kan man ju faktiskt anmäla dem.

Det var en tjej som tagit en av mina konsertbilder för en månad sedan. Jag råkade se det och sade till henne att hon fick minsann länka mig om hon skulle ha mina bilder. "Jaha, var den din? Jag trodde min kompis fotat den".

Jaha, så hon sparade den bilden från min blogg, med mitt namn rakt över, och trodde det var hennes kompis bild? Hahaha.

nice blogg!

allt bra ? ;D

kram.

snygga bilder :D!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: