Musik

Jag har jättetåkigt ;o Finns ingenting att göra, så jag sitter här och lyssnar på musik bara typ :P Tänkte lägga upp min Spotify-lista här.. Ifall någon skulle vara intresserad :P haha..

Klicka här för att komma till min lista :))
Johanna Fåglund

Dom banden jag sett live på min lista är:
Adept, Avril Lavigne, Billy Talent, Bullet For My Valentine, Chemical Vocation, Dead by April, Elliot Minor, Hardcore Superstar, Her Bright Skies, Kid Down, McFly, My Chemical Romace, Neverstore och Paramore.. Ja, nästan alla på listan :P

Vad gillar ni för musik? :))


Tom och Danny i McFly.. Tagen med Canon Powershot G9


Kasabian rockar :)

mosca

lät som bra musik, jag la till den :D

McFly & NeverShoutNever är det bästa som finns! :)

McFLYYYYY! :)

Billy Talent <33333 :D Vi har nog ganska lika musiksmak skulle jag tro :) Tycker det är grymt tråkigt att McFLY har ändrats så pass mycket :/

Neverstore är grymma live! Tycker du har gryym musiksmak!

Awesome, Paramore! :D♥♥♥

Kan du inte göra ett videoinlägg? :D <3 Skulle vara kul o höra dig prata också :) Och typ göra videoguider för hur du fotar vissa bilder o sånt? =)

fin blogg!

allt bra ? ;D

kram.

jag är ett troget lars winnerbäck & melissa horn-fan :)

avundsjuk över mcfly! har velat se dem live i snart fyra år ^^

Rösta på Amanda Plate som dagens snygging!

hon är faktiskt riktigt het ;)



http://nathalietabys.blogg.se

Var gärna med och tävla i min adventskalender där du kan tävla om fina "julklappar "varje vecka fram till sista advent!



(om du inte är intresserad, ursäkta att jag stör)



kram!

sv: ja, jag har sett hundratals av klipp och alla deras tour dvds...önskar att de kunde göra en scandinavian tour också och inte bara åka till typ...spanien!

Åhhh McFlyyyyyy<3



Men jag gillar inte deras nya stil, jag gillade deras lite töntiga pojkbandsattityd ;)

Vad tycker du om deras nya album?

Hej!

Vet du när Avril Lavigne ska ha konsert här i sverige igen?

Pinje

Jag äälskar tokio hotel och Green day<3


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: