Mer is

Isen på fönstret som jag fotade igår såg lite annorlunda ut idag, typ hade smält lite eller något, så jag fotade lite mer. Kunde inte låta bli för det är så fint :P
Ikväll kommer Erika, Pernilla och Camilla hem till mig. Det kommer bli kul för vi ses inte så ofta längre! Lite senare kommer Tobias också <3



svar: åh tack snälla du!

Härliga bilder! :D

varsegood :)

allt bra med dig? <33

SV: varsegod :) Okeej, då vet jag^^

Jag är ledsen om du ser detta som reklam men jag vill bara tipsa om att jag har en tävling på min blogg i samarbete med SUMOpix så man kan vinna ett presentkort (rabattkod) på 300:- att köpa canvastavlor för.

Du behöver bara svara på en enkel fråga :)

Superfina bilder! :)

Intresserad av foto?

Anmäl då dig till min roliga fototävlning!

fin bilder du tar & du har en jättefin design!

Vill du vara med i min fototävling? kika in i bloggen om du vill var med! :)

Anonym

Hej! Jag undrar i vilket "läge" du fotar med på kameran. Du vet på canon finns det AF-läge osv :)

Grattis!

Du är en av finalisterna i fototävlingen om att vinna en valfri reflexskärm. Dags att ragga röster! Kram :)

Jossan

hejsan!! vad använder du får att ta såna frost bilder??

vad har du för objektiv osv??

mvh jossan


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: