Klänning

Idag var jag på Frölunda Torg med mamma en stund.. Hittade en klänning på Vero Moda som jag gillade, så jag köpte den :)) Tog några bilder för att visa Tobias förut, men tänkte att jag kan lägga upp dom här också.. Bilderna är inte dom bästa, den ser bättre ut i verkligheten.. 
Har inte bestämt mig heelt om jag ska behålla den eller inte :P


fin blogg! :D

händer idag? (:



KRAM!

Vad fin den var! Ska du använda den på nyår eller?

Lisette

Hej!

Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,

Lisette

fin klänning! :)

beundrar verkligen dina bilder, har oxå en kamera, men inte så mkt utrustning som du har ;) o verkligen inte lika bra på att ta bilder!



kram♥

Skitfin på dig :) och grymt fina detaljer!

supersnygg kläning ! :)

väldigt fin var den i alla fall ! :D

Den var jättefin, du ska helt klart behålla den! :)

Jätte snygg!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: