Julgranen




sv: så lite så! :D

Oh vilken tur vissa ska ha!

Nåja får se om jag lyckas springa på något bra tips någonstans! ^^

Underbara bilder tar du dessutom! Bevakar dig på bdb också! (:

Jossan

hur gjorde du när du tog dessa bilder??

vad hade cu för slutartid osv??

sv: jo, det gör det! :) Finns visst någon form av tabletter som både stärker hår och naglar!

Får helt enkelt testa mig fram. :)

Det var så lite så! :)

åh, riktigt snygga bilder! :)

Fint :) vi pyntar inte granen förrän 23e :)

Fint får se när jag har tid att pynta granen här hemma! =)

finabilder!

om du vill in på min blogg skriv in lösenordet 98o32a980324 o användarnamnet ffriidaandersson.blogg.se

!måste ha lösen ett tag!

Hej, vad använde du för objectiv till bilderna i inlägget? För du har vell en canon kamera?:)



För övrigt gillar jag dina bilder starkt!

fina bilder ! Mysigt med julen nu :)

ohh vad fina bilder :D jag måste med ta massa kulbilder på granen i år när jag har systemkamera


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: