Industrial

Igår köpte jag en ny stav till min industrial. Har haft en vanlig rak nu i två år, så tänkte det kunde vara kul att byta :P Fast sen jag satte i den igår har den gjort ont ;o Tror staven är lite för lång.. ;/ Får se om den slutar göra ont, annars får jag byta tillbaka till min vanliga.

 

För er som inte vet vad en industrial är lägger jag upp en bild på hur den ser ut :))

Det är en gammal bild med min vanliga stav..

 


Men det går inte att fota vattenbilder ju. Om jag använder blixt så går det ju inte ha en kortare slutartid än 1/200. Blir så arg! :(

använder mig av kamerahusets inbyggda blixt ;)

Måste bara få fråga om de gjort ont att ta industrial :o För själv så funderar jag på att skaffa de, (:



Kram Tilda!

Jag hitta din blogg genom en tävling på en tjejs blogg, måste säga att du är riktigt duktig. Tar väldigt fina bilder! :)

ooooh, jag vill oxå ha sån !

gjorde de ont ? :3

Så jävla snygg, vart köpte du den? Funderar på att göra samma sak (när jag nu får byta smycke..) :)

Svar:

Fan va surt. Är det för att den är för lång då? Borde ju finnas olika längder liksom :)

Svar:

Oj, det var inte lite långt. Men.. jaha, det sög ju. Du får väl ha den som prydnad istället. höhö.

Svar:

Jo det är det ju förstås, men det är trevligt med lite ombyte ibland :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: