Egypten

Idag bokade jag och Tobias en resa till Egypten, Hurghada :)) Har pratat ett tag om det och vi hittade ett hotell som verkade bra, så vi bestämde oss för att åka. Vi valde ett hotell med All inclusive, jag har aldrig haft det innan, men det blir säkert bra. Slipper iaf tänka på att lägga ut massa mer pengar på mat :P
Har länge velat åka till Egypten för det är så fint vatten! Har ju ett undervattenshus som jag vill fota med där :P Lite läskigt det där med hajen som anfaller folk, men det är ju inte på samma ställe som vi ska till. Vi åker om precis en månad, alltså 6e Januari. Så det är inte långt kvar! Har redan börjat fundera på vad jag ska ha med mig för kläder och skor :P
Gjorde en bild i photoshop med några undervattensbilder från Turkiet och Cypern i somras..


Jag har varit där, så sjukt fint!! :D Ha så mysigt :)

Jossan

Du jag vet ju att du har beställt ett nikon halsband hittade en sida som har ett jätte fint halsband tänkte du kanske ville kolla lite :) Jag beställde ett sånt då jag tyckte det var super fint :)



http://shop.textalk.se/se/article.php?id=11509&art=4346301



fungerar inte länken så kan du gå in på pinkordead.com och gå in på halsband och så heter det i love my nikon. =)

snäll visa mer redigerings tips :D

Åh, va kul! Längtar efter att få se en massa fina bilder därifrån! :)

Mina kusiner har också varit i Hurgada, det är tydligen jättefint! =D

Jag har varit i Hurghada, jag kan lova att du inte blir besviken! ;) Vattnet är nog det vackraste jag har varit med om..

sv; ja, haha. men bara om inte hajen kommer ;). men den var ju på andra sidan och jag läste någonstans att dom trodde att dom hade fångat den nu..

& nu när jag tänker efter så kom jag på att det är exakt 2 månader till jag åker till thailand, snacka om att längta ;D

Silje

Jeg har vært i Egypt èn gang før, og skal dit til sommeren :D



Det er kjempe fint det :D

Jag också åka till Egypten den 22dec, vilket hotell ska du bo på? :D

Fin blogg, och fina bilder! :D

sv; Oj tack så hemskt mycket!

sv; ja visst är det, jag tänker hela tiden "tänk om det var jag" men jag får väl hoppas att det aldrig händer. för hajar är jag så grymt rädd för att det inte är sant!

sv; ja det förstår jag! måste vara grymt coolt :)

Karin

Hej!

Var har du köpt ditt undervattenshus? :)

Jag har en fototävling med temat JULSTÄMNING just nu i min blogg! Ta en fin julig bild, och skicka in till mig om du har lust, trots allt, du har INGENTING att förlora ;) Hoppas du är med, och lycka till :D

jag har varit i hurghada. snorklingen var UNDERBAR. ser fram emot att se dina bilder :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: