<3

Idag har jag äntligen fått träffa min älskling igen efter typ två veckor. Har saknat honom jättemycket! Vi var en stund i stan förut och han köpte ett 50mm till sin kamera :)) Nu ska vi lägga oss och se på film, Titanic 2. Visste inte ens att den filmen fanns förrän min bror upptäckte det för en vecka sen :P Verkar helt knäpp haha. "Jack is back" ;P



En bild på mig och Tobias som jag har gjort :P
Här har jag gjort oss två som Southpark-gubbar, bakgrunden i Photoshop


Uppdatering: Filmen var inte ens den jag sett trailer på. Den vi såg nu kom 2010 och är nog den sämst gjorda film jag sett :P Haha, inte bra alls.. Har sökt på google, men jag vet inte om den filmen ens finns som jag sett på trailer.. Det är lite konstigt.. Det kan ju inte finnas två st Titanic 2? :P Fast jag hade velat se den om den nu fanns :P

Vad roligt med Southpark gubbar :P

Fyndigt värre :D

Tack för kommentaren :)

Kan vi länka till varann? :)

God jul iaf, du har en wunderbar blogg xD

SÅ DE FINNS EN TITANIC 2?! :O VAART KAN MAN KÖPA DEN?? :O :D

Sv: Haha okej :) Men filma me en kompaktkamera? (A)

Sv: Aaa har oxå sett den trailern.. Okejj kan man köpa den? Var isf? Nyfiken haha

Haha ok =)

Det gör inget att du inte vill länka, kul iaf att Du tittade in på vår blogg, hoppas du fortsätter läsa (om du vill). Jag kan länka till dig ändå bara för att jag tycker att du har så fin blogg ;)

God jul iaf :D

Hejhej, fin blogg!

Ska vi följa varann med bloglovin? :)

Gillar verkligen bloggen! och dina foton! :)

Tack så mycket !

verkligen fin blogg :)

Sv: H3h3, ok :)

Tack för kommentaren och varsågod för länken ;D

supr fin blogg! :D allr bra?

Du är grymt bra på att göra illustrationer :D

sv; super med mig :D

Så himla fina bilder!!:)

Väldigt snyggt! :)

Hej, det här med titanic 2 är inte sant vad jag har läst, folk har bara gjort trailers med spoilers från andra filmer :) Det hade ju förstört filmen lite med en tvåa tycker jag haha :) Den e ju baserad på en verklig händelse.



Kram


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: