Vinnaren är . . . . .

Nu har jag räknat alla rösterna i tävlingen :))
Grattis till Cornelia Thulin som fick flest röster och vann :D

Det var kul att ha en tävling :)) Hoppas ni också tyckte det!
Får se om jag har en till nångång typ i höst eller något. Vad tycker ni?


Här kommer resultatet:
1a

Cornelia Thulin corneliathulin.blogg.se
33 Röster

2a

Joar Forsman Joarx@bdb
24 Röster

3a

Tom Persson Tompamann@bdb
16 Röster

4a

Emma Törnkvist emmtornkvist.blogg.se
12 Röster

5a (Delad)

Alice Samuelsson meandmytwinsister.blogg.se
10 Röster

5a (Delad)

Julia Karlsson juliaaaa.devote.se
10 Röster

6a

Sebastian Skarp fotoskarp.blogg.se
8 Röster

7a

Sofie Rehnström sofieskvarter.blogg.se
7 Röster

8a

Amanda Scherbetz amandaascherbetz.blogspot.com
5 Röster

Åh guud va roligt :D så glad jag blir, ni som röstade på mit får supergärna ge er till känna :D jag är så nyfiken, ingen aning om vet ni är ju :D Detta trodde jag inte! TACK! :D

kul tävling! tack så jättemycket för att jag fick vara med! :D

joar

Nice med tväling bara lite synd att jag inte vann:D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: