Vatten

Jag fotade lite vattendroppar förut, var så längesen jag gjorde det :P





fina bilder!

- och den sista bilden, vattendroppen ser en aning ut som Eiffeltornet! :)

Hej! Jag följer din blogg till hundra procent! Du är verkligen otroligt duktig! Jag bara undrade hur du får så vackra färger i vattnet? Har du nått som speglar sig, eller någon bakgrund? Tacksam för svar! :)

Herregud vad fina bilder du knäpper _

Kanske svårt för dig att förklara, men hur fick du till bilderna ? :)

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

Vad duktig du är! COOLA bilder.

Jättefina!

Riktigt snygga bilder:D Har också funderat på att testa igen, det var länge sen sist

du är så jäkla grym!! :D

riktigt fina bilder! :)

hur tar du sånna där bilder? :P

hur tar du sånna där bilder? :P

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys Designa sko tävling



http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Jätte fina bilder!:)

varsågod:)

vad är bäst med sommaren och vad är bäst med vinter?

svara gärna i min blogg. :)

kramar!

Otroligt snyggt! Gillar speciellt den understa.

Va duktig du är på att fotografera! :)

åå tänkte också på det direkt (såg att nån annan skrivit det redan) men sista bilder är sjukt lik Efiel tornet (stavning?) hehe! :D du är så duktig, blir imponerad varje gång jag besöker din blogg ;)

extremt fina bilder du tar!

Wow! du är jätte duktig på att fota :)

ha en bra kväll=)

JÄVLAR, vilka fina bilder, bra fotograf eller vad? ;)

sv: men vet du vad det är för skillnad på D90 och D80? är 90 bättre än 80 eller är det nått annat? haha förlåt om jag ställer så många frågor, men jag är ute efter en systemkamera som jag kommer va supernöjd med!

hur får du till de festliga färgerna?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: