- - - -

Idag träffade jag Erika, vi åkte och fotade lite för det var fint väder idag :)) Blev mest bilder på insekter typ bara :P Var ganska svårt att få fokusen rätt för det blåste en del ;o
Men jag blev ganska nöjd med bilderna iaf :)) En del av bilderna går klicka på så dom blir större..











skitfina allihopa! :D <3

Vissa av de här bilderna var verkligen toppen! Bra gjort.

Vilka vackra bilder & härliga färger!

Fiiiina! :D Bi-bilderna är grymma :)

Sv: så lite så! :)

Fattar du inte att jag blir avis på att du kan fotografera så himla bra?;o

Superfina, gillar den med vattendroppen! =)

Snygga bilder, fast jag gillar inte riktigt spindelbilderna (kanske för att jag är rädd för dom)

Kan bilderna möjligtvis vara fotade med 50mm ? :)

du är så sjukt grym !



fotar oxå , mitt mål är nog att bli lika bra som dig..självlärd hehe ;)

Hejsan!



Finfina bilder detta. Jag är svag för macro :) Vilket objektiv och inställningar har du använt för bilderna med getingen?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: