Regn . . .

Jag sov hos Tobias till idag och jag tänkte åka och fota när jag kommit hem på eftermiddagen/kvällen för det var så fint väder :)) Men när jag var påväg hem var det ett jättestort svart moln som bara kom närmare och sen när jag satt på bussen bara regnet öste ner! ;o Så jag kände inte för att åka och fota, men såg att solen tittade fram liite när jag precis var hemma, så jag tog några bilder i buskarna precis utanför dörren bara :P Var en vecka sen jag var ute och fotade och jag ville verkligen fota idag ;o Känns som att sommaren är slut alldeles för tidigt! ;o Hoppas det blir bättre väder snart iaf..
Blev inga speciella bilder, men lägger upp två av dom ändå :p



Vart inga speciella bilder? Hmm jag tar friheten och formulerar om den meningen...Det var helt fantastiska bilder trots regnet! =)



Kan du gå in på min blogg och svara på frågan jag har ställt, vore superintressant!

Felix

Hur tar du de bilderna? Det ser så häftigt ut:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: