I skogen

Jag var ju hos Tobias i helgen. Han bor en bit utanför Alingsås, typ på landet :P, men nu när han pluggar har han en studentlägenhet här i Göteborg, så det är nära för mig att komma till honom ändå :)) Det är bra ;P Men iaf, på lördagen regnade det typ hela dagen, fast på kvällen började det se bättre ut så vi tog med kamerorna och gick ut en stund. Var ute och gick i typ tre timmar och det blev väldigt många bilder :P På slutet kom solen fram också och det var väldigt fint :))
Kollade igenom bilderna i kameran och var väldigt nöjd med dom, men när jag la över dom på datan såg dom inte alls lika bra ut ;/ Tråkigt när det blir så..
Eftersom det var så många bilder tänkte jag dela upp dom i två inlägg. Jag har inte redigerat klart än, men lägger upp dom som är klara nu iaf. Blir så många bilder på en gång annars och det kanske är segt att kolla igenom?
Har använt 85mm på alla bilderna utom den med vattnet :P Brukar inte använda det objektivet så ofta :P





Så fina bilder, man får verkligen lust att gå ut i skogen nu :)

Här har vi ganska varm & solen tittar fram då & då.

Helt underbara bilder!



Kommentera gärna min senaste photosession jag lade upp nyss ♥

Jättefina bilder :)

hejhej jag skulle vara jätte tacksam om du svarade på min blogg:) redigerar du bilder åt andra? eller skulle du kunna?:D

Galet fina bilder! Speciellt den längst ner med spindelnätet.

Hej :). Tycks om min nya header? ;) <3

gillar verkligen den bilden med harsyran, den är verkligen fin!

Superfina bilder:D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: