I skogen II

Nu har jag redigerat resten av bilderna från när jag och Tobias var ute och fotade i Lördags :))





Hittade en söt hårig larv :P Jag döpte den till Tobias för jag tyckte dom var lite lika på håret :))



Tobias är söt när han fotar flygande knäppa saker :))

Mums blåbär & larven var söt.

har aldrig fattat mig riktigt på dethär med hur man får sån bokeh, i bakgrunden :o

men det är sjukt fint iaf! :)

Fint!! Hur får du såna flares o spöken av solen? är det ett starfilter eller nåt? =)

juste jag undrar också, hur gör du när du laddar upp bilder på bloggen? Bilderna behåller ju så bra kvalite!!! alla mina blir helt pixliga o kladdiga när dom åker upp på bloggen =(

det har man stativ till, eller? :o

ska man ställa in massa sådanahär manuellt också?

okej, det märkte jag lite :o

var nyss ute och provade med auto-inställningarna, eftersom jag inte är så haj på detta, och fick inte en enda bild med sånt, haha ;o

Superfina bilder, känns som om jag inte säger annat men dom är fina! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: