Graffiti Nails . . .

I förrgår var jag på torget med Erika och då hittade jag några jättehäftiga nagellack! Jag som älskar att måla naglarna var ju tvungen att köpa :P Det kallas "Graffiti Nails" och det är att man målar först med en färg och låter det torka, sen målar man över med en annan färg och när det torkar blir det fina mönster :)) Jag köpte ett svart och ett rosa! Blev väldigt häftigt, men idag när mamma hade köpt ett sånt silvrigt testade jag det istället och det blev mycket snyggare med svart och silver :P Fast jag gillar att ha starka färger på naglarna, så får se hur lång tid det tar innan jag målar om dom igen :P Hehe..
Fanns i jättemånga färger :)) Kommer antagligen köpa fler eftersom jag tyckte så mycket om det här :))
Nagellacken köpte jag på Kicks..
På bilderna har jag använt 50mm, min externa blixt och ett glansigt fotopapper som bakgrund :P



Coolt :)

Jag har det rosa.. Måste definitivt köpa det silvriga!

Vart kan man köpa de? :D

Oh, vilken cool grej ;)

Jättte coola naglar! :))

Har tänkt köpa det, det verkar supercoolt.

Emelie

Coolt & snyggt :) Det kanske är ngt man borde köpa :)

Ok ;))

Tyckte det var snyggt, men nu när hela sverige har det är det inge snyggt haha ;)

Jag har sett på många som tagit kort på sina naglar som målat sina naglar med denna grafitti nagellack, men dina naglar är de finaste hittills.

Emma

en kompis köpte det men det blev inte alls den effekten, på henne såg det ut som möglig nagellack >.<

Åh vad coolt det blev! Har sett sånt i affärn och funderat på att köpa.

Snygg bild med! Fina mjuka färger.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: