Fotoutställingen slut

I fredags tog jag ner min fotoutställning som jag haft hela sommaren på Frölunda Kulturhus :)) Det var kul att få ha en utställning och jag kommer ha det någon mer gång. Jag tog några bilder snabbt innan vi tog ner den för att visa hur det såg ut, men det blev inte jättebra :P Jag hade kunnat få plats mer fler bilder, men det blev inte så :P Det är ändå ungefär 130st.
Om ni undrar vad som typ ligger ner där nere så är det lite reklam för Brother.. :P
Klicka för att se bilderna större :))



Heej hur gör man för att få ha en foto utsälning?

skulle vara jätte snällt om du kollar min blogg har lakt utt lite bilder där skull jätte gärna vilja att du säger vad du tycker om d :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: