27 Juli 2010

Sista soldagen var detta! Vi var nere på stranden tidigt och det var väldigt stora vågor, mycket större än vad det varit innan :P Det var kul. Man fick hålla i bikinin så den satt där den skulle :P Haha.. Jag, pappa och Viktor gick bort till den andra stranden för att se om vi kunde hitta några sköldpaddor för pappa hade bara sett en innan. Men eftersom det var så stora vågor var vattnet inte så klart som det har varit dom andra dagarna. Vi var inte ute och simmade så länge, men vi lyckades se typ två stycken iaf :))
Rainer, Åse, Niklas och Sanna skulle åka hem denna dagen så dom var inte på stranden lika länge. Men eftersom dom skulle åka rätt sent på kvällen och inte hade kvar sitt hotellrum efter klockan 16 kom dom över till vårat rum tills dom skulle gå lite innan 20. Vi satt och spelade lite kort så länge tills dom gick. Så var det bara jag, mamma, pappa och Viktor kvar :P
Klockan 20 hade vi bokat bord på en resturang nere vid vattnet. Vi hade ätit på den innan och jag gillade inte den, men dom hade typ tjatat på oss asmycket när vi gått förbi där varje dag, så vi åt där ändå :P Det var solnedgång när vi satt där och jag ville fota ;o Så jag gick ner till stranden lite snabbt efter vi hade beställt mat. Jag rekommenderar att inte gå på en strand med klackskor ;o :P Haha.. Det var rätt många som var nere och badade, försökte att inte få med så många på bild, men det gick typ inte.. Sen gick jag upp till resturangen igen och åt. Servitören sa att om han var rik skulle han ge min pappa 10 kameler för att han skulle få gifta sig med mig ;o Lite knäpp..
Sen blev det mörkt och jag hade tagit med mig stativet för att fota lite på stranden :)) Viktor följde med mig denna gången och sen när mamma och pappa hade betalat på resturangen gick vi upp till hotellresturangen, drack en drink och spelade kort innan vi gick upp på rummet och började packa lite och sen gick och la oss..




Kul för dom turkiska tanterna som måste bada i sånna här kläder ;o Helt knäppt tycker jag!










Utsikten från våran balkong på natten :))

Gud vilka fina bilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: