26 Juli 2010

Jag, mamma och pappa gick ner till stranden och Viktor stannade på rummet för att vänta på Niklas för dom skulle ligga vid poolen som dom brukade göra. Det var lite kallt i vattnet på morgonen, det var härligt, men sen blev det varmt igen. Knappt så man blir svalkad av att bada :P En stund senare kom Rainer, Åse och Sanna. Vi solade några timmar och sen skulle jag och Sanna testa parasailing :)) En sån skärm man åker i luften efter en båt. Pappa och Rainer åkte med i båten och fotade när vi flög :P Mamma stod på stranden med min andra kamera och tog lite bilder. Först fick vi flytvästar och någon konstig sele. Sen fick vi gå och sätta oss så han kunde spänna fast oss i skärmen. Vi fick en söt smilegubbe-skärm :D Det var lite läskigt i början när man flög upp, men sen var det bara kul :P Det blåste härligt där uppe och man såg rätt mycket, fast mest vatten :P Såg över stan, ruinerna och amfiteatern. När vi flygit en stund åkte vi neråt och blev doppade i havet bland dom som badade ;o Efter dom doppat oss några gånger blev vi indragra. Det var kul att ha testat det iaf :)) Sen solade vi ännu mer tills vi gick upp till hotellet.
På kvällen gick vi in till stan och åt eftersom det var våran sista kväll tillsammans. Dom skulle åka hem dagen efter. Resturangen var inte den bästa, men den var helt okej :)) Sen tittade vi lite i affärer innan vi gick till hotellet igen.
Jag är på vänster sida med blå flytväst och Sanna till höger med röd.








Denna bilden tog mamma från stranden.




Häftigt med parasailingen! ;D

Vore supersnällt om du kunde gå in på denna sidan och kolla in:



http://musikpanelen.blogg.se/

Galet härliga bilder! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: