23 Juli 2010

Blev inte många bilder denna dagen. Vi gick till den vanliga stranden som vi brukade vara på och solade hela dagen. Pappa tog lite bilder på mig också, så jag fick vara med på bild nångång :P
Efter stranden gick vi upp till en affär som hade smycken och sånt för jag skulle titta på navelpiercingar. Jag hittade två stycken som jag ville ha och pappa prutade så jag fick dom billigare ;P Mamma köpte en klocka som hon också fick billigare :))
På kvällen gick vi in till stan och åt på en resturang vid hamnen. Vi hade ätit på den en gång innan, men denna gången var det inte lika bra för servitörerna verkade lite snurriga och väldigt stressade :P Såg lite fyrverkerier också ;P Det hände inte så mycket mer denna dagen :P




Pappa är bra på att fota ;o






Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: