Rösta?

Nu är jag med i en tävling på idaelfs.blogg.se
Skulle vara trevligt om jag kunde få några röster :)) Klicka HÄR för att komma till röstningen.
Min bild är nummer 6!


Det var inget speciellt tema i tävlingen så jag valde att tävla med denna bilden :))
Tack till er som röstar!

Röstade givetvis :)

done !

Sv. Jasååå, där ser man! Då får jag tacka för länkningen ;)

SV: varsegod :P

Har du haft en trevlig helg ?

nej men det är ingen fara:D

du kommer så gott som ÄGA alla i den dr tävlingen!

det är självklart att du vinner! :)

grattis du vann!!!!!!! :D

SJUKT snygg bild! :]

ååååååå, vilka fina bilder du tar!

röstade på dig i tävlingen :)

såg att du vann dessutom, grattis! ;)

Grattis! verkligen värd att vinna :D

sv. ingen orsak alls!

säger bara sanningen, allt bra annars? :)

sv. yeas grattis ;D

SV: okej, min helg har varit lite små tråkig :P

Wosh, oh god lord, tack för att det finns ågon som vet hur en fotoblogg ska se ut, grymma bilder btw(:

varse! ;) så vad görs da?

sv. härligt! samma här :)

händer ikväll?

otroligt vackert foto!

så fiin bild =)

riktigt snygg bild!!! :D:D

Åh, dina bilder är så fina!

Jag önskar jag var lika bra som dig :c

guud , vilka fina bilder du tar ;O!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: