Lalala . . .

Var ute med Pernilla i veckan.. Var inne i stan först, sen tog vi färjan till Röda sten. Vi gick lite under Älvlborgsbron och sen gick vi upp :P Några bilder blev det också...


Fina bilder!



Btw, hur kommer man upp på bron?

haha, okej jag är inte så bra på sånt dära, men kameran är iaf jätte dåligt, så vad kan det bero på, lr hur man nu säger? :P



fina bilder föresten :)

Hejhej (:

Älskar din blogg o dina bilder, önskar verkligen att ja va lika duktig som du. Verkligen. Men jag har ett önskemål; skulle du kunna nån gång lägga upp dina bilder före- och efter redigeringen? Vore kul isåfall =D

Kolla gärna in min blogg ;D

Wow vad jag gillade de färgglada väggen :)

Otroligt fina bilder! :D njöt verkligen av att titta på dem <3

Keep on working! :3

vilka underbara bilder du tar!!

Mina HDR bilder blir aldrig lika bra som dina! Jag fattar inte vad jag gör för fel :o Vet du om det finns några typiska "nybörjar-fel" eller så?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: