I Prag

Vart här i Prag nu några dagar. Har mest blivit handboll på dagarna så har inte fotat mycket annat.. Igår hade dom sen match så jag, mamma och pappa åkte in till stan på morgonen. Då blev det en del bilder :)) Ska åka in till stan nu ikväll också och äta middag och fota lite.
Rätt härligt väder har det varit iaf!
Nu hinner jag inte skriva mer för vi ska åka, men det får bli en slarvirgt redigerad bild också:P


Guuud, vad fin bild :O

Haft en bra dag då?

Härlig bild! Vi gärna se flera! :)

åh, så grymt snygg bild!! :D

ååh, prag är en så otroligt vacker stad!

Gud vad vacker bild :D

Mysigt, snygg bild också! :)

Jättefin bild ju! :)

Men gud så fint!!

hej ÄLSKAR din blogg! du tar otroligt fina bilder!

har du något bra förslag till mig som vill ha ett eller flera bra objektiv till en canon eos 500d ??

macro objektiv till sånt som man kan fota sport med ;o

kram

Häftig bild! :)

ååh ! vackert!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: