Gräs !

Fint väder idag. Var ute i trädgården en stund förut med kameran.. :))


Finfint :) De tre sista var grymt fina :)

Ååååh, jag absolut älskar de här bilderna! :) Men då älskar jag iofs nästan alla dina bilder :) kram

Älskar bilderna, skulle kunna köpa en bild och göra tavla av xD

Snyggt! :)

Älskar alla dina bilder, men de här var rent ut sagt fantastiska! :D

åååh vad fint:d

Matilda

GRYMT! Kan du inte skriva hur du redigerar bilderna?

riktigt fina. :)



Grym, grymt fina! Men hur i helskotta får du till stjärnbokeh'n? ;)

jättefina bilder, duktig du är.

gillar den rosa extra mycekt :)

gud så fina bilder! du har verkligen talang :)

SÅ SJUKT JÄVLA FIN BLOGG!

aldrig sett liknande, himla duktig du är alltså.

tusen kramar!

Hörlig bokeh, dock ser nog en del lite till ritat ut :D lite för mkt för min smak :D smaksak dock :)

gud vilka fina bilder! :)

älskar den första gröna :D

Asså, grymt schyssta bilder!! :O

Fantastiskt att gräs kan bli så vackert. Du är så otroligt duktig.

åh, härliga bilder! :D vilket objektiv hade du till dessa? :)

Linnea

hur gör du så att det glitrar så mycket på bilerna?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: