Dropp, dropp, dropp

Testade att ta lite bilder till en fotouppgift jag har i Foto B. "Ett glas vatten" är temat, så får man göra som man vill :P Vet inte om jag ska använda någon av bilderna, kanske ska testa något annat nån gång :P Har ju över en halv månad till på mig :P
Lägger upp några av bilderna som jag tog :))


finfint :)

gud vad fina! :o

Sjukt roliga och fint ljus i alla bilder :) ta med en av dom i alla fall!

ååååh, SKITFINA!!!!;oo

Sååååå fina bilder! :O hur lyckas du!? xD



Re: jag ska snart borsta tänderna å sova ;)

Sv: Okay, men vad spännande! Tyckte iofs att alla bilderna var superläckra :) Kommer du publicera alla bilder du ska presentera för läraren? Vore ju kul att se den kompletta "serien"

U N D E R B A R A !

Den översta var riktigt fin. Älskar bakgrundsfärgen :)

Var läser du någonstans? :D

asså jag älskar alla dina vattenbilder(har varit med sen bdb), de är så himla fina!

Wow, jättesnyggt! Den andra var min favorit. :)

Hej, Jag har kommit med som finalist i en tävling där jag kan vinna ett close up filter:

http://martii.blogg.no/1272472655_finalistene_er.html#comment



Rösta gärna på min bild om du gillar den, jag är nummer 3 :-)

Kram ♥

Jävligt snygga :O <3 Särskilt första ;D

Jag tycker du ska lämna in dom! :) Men man kan även ta fler bilder!



Bild nummer 3 i ordningen gillade jag allra bäst! :)



KRAM!

Tack:D

beundrar dina bilder så mycket, du är verkligen jätte bra:)

sjukt fina bilder! Kan du inte visa lite photo shop tips??

gud människa, du är så duktig! :D

maja

hej! :d

jag undrar hur man tar såna vatten bilder ?:D



Fina bilder :D

Hej!



hur gör du när du tar sådana här vattenbilder? Vad tar du bilderna mot för att få sådana snygga färger och använder du blixt?



Faschineras verkligen av de och skulle vara jätte tacksam för svar! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: