Avril

Hade tråkigt och tänkte att det var ganska längesen jag ritade så jag valde en bild på Avril Lavigne som jag ritade av. Min skrivare vill inte installeras så jag kunde inte scanna in bilden så jag fick ta kort på den ist. Tyckte den såg konstig ut på bilderna, inte alls som den ser ut på riktigt ;o
Lägger upp orginalbilden också så man kan jämföra..

 


Det var ganska likt, bra jobbat :)

Hejsan jag såg att du kolla in min bilddagbok. Och så sag jag att du hade en fotoblogg. Jag starat nyss en veckans blogg tävling. Om du vill vinna den måste man delta i en fototävling på min blogg. Så på söndag kommer dom bild tävlande upp. Så om du vill vara med i fototävlingen. Kan du skicka en läng på en bild i din kanske blogg som du gillar. ;D

sv. okej :D Den med många vattendroppar ;D okej du är nu med och tävlar. Tvälingen startar på söndag :D asså i morgon ;D

D blev ju skitbra!! ;O <3

Shit va llikt! Jätte vackert! Du har det i dig=) Målarblodet å gåvan att create<3<3

OMG!!! Älskar Avril och du har gjort bilden så bra :)

sv: tack så mycket. :)



vad fint du ritar. sjukt duktig ;D

alicia

ahr du målat den själv?

Svar till alicia:

Ja, det har jag. Det står i texten också...


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: