6 April 2010

Sista dagen i Prag. På morgonen gick vi till köpcentret och åt frukost, jättebilligt och gott :P Sen gick vi tillbaka och packade våra saker. Innan vi skulle börja resan hem åkte vi till "Gula marknaden", en marknad där det nästan bara är kineser som säljer saker väldigt billigt :P Trodde inte att jag skulle hitta något där, men jag köpte två sjalar, solglasögon, en väska och smink :P Tur att pappa var med för han är bra på att pruta så jag behövde inte betala mycket alls för sakerna :P
Vi var lite tidigare vid bussen så jag gick runt och fotade lite där utanför. Sen blev klockan 12.15 och vi började åka hemåt. Riktigt segt.. Tur att det var fint väder så jag kunde ta lite bilder på vägen :))
Lite innan klockan 7.00 nästa morgon var vi hemma i Göteborg..

Hade en fotouppgift som jag passade på att göra också. 1 bild i timman i 24 timmar ;o Började klockan 8 på morgonen i Prag och blev klar precis när vi kom hem :P Haha inte så lyckat att fota på en buss när det är kolsvart ute :P

Har iaf vart en bra resa och Prag är en fin stad :)) Hoppas ni gillade bilderna!

Busschauffören tyckte att jag också kunde vara med på bild :P Så han tog denna bilden på mig

 


Oj ledsen för förra kommentaren ;)

Riktigt fina bilder!

Älskar bilden med glasögonen när man bara ser genom glasögonen ;)

Jättefina och coola bilder ;pp

Älskar dina bilder! Du är verkligen super duktig, hoppas jag kan bli lika duktig på att fota i framtiden :)

Sv: Na, jag kan väl förstå dig där ;)

Finfina bilder :)

Riktigt fina bilder! :)

Josse

Ajg tycker om bilden med Glasögonen =)

Skit fina bilder! =D Btw jag har en likadan tröja som du ;D

Du tar verkligen grymma bilder ! Ville bara höra vad du använder för kamera och objektiv ?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: