3 April 2010

Jag, mamma och pappa tog tunnelbanan in till stan på morgonen så jag kunde fota lite innan första matchen. Härligt väder var det och fina moln :P Vi gick genom gamla stan och till Karlsbron, sen var vi tvungna att åka tillbaka till hotellet för att åka med bussen till hallen där vi kollade på en match och sen åkte vi in till stan igen och åt. Var också inne på ett annat köpcenter och kollade lite.
Tycker att det blev ganska mysiga bilder inne i stan :))
















Min bror på bilden här över :))
Köpcentret var lite större än det bredvid vårat hotell :P Tycker vi borde ha lite fler sånna här i sverige..


Härliga bilder! Nu blev man bra sugen på att åka till Prag... Great work Johanna, all thumbs up :)

du har så cool kamera/objektiv och tar så häftiga bilder! det känns verkligen som om man är på plats och ser molnen röra sig.

Fina bilder! Gillar särskilt de två första :)

skitsnygga bilder!

skit snygga bilder på alla bygnader och allt ! ;D

Gud vilka fina bilder! Ser ut att vara jätte mysigt där :) Du kan gärna ta med de där köpcentrumet hem till Sverige haha ^^

Jättefina bilder :D

Hoppas du har det bra :))

riktigt fina bilder!

Prag verkar vara en himla fin stad.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: