Vatten

Jag har lite tråkigt så jag tänkte att jag kan ha lite vattentema idag på bloggen :P Haha, nej, jag kom inte på något bättre :P Redigerade om några gamla bilder som jag gillar :P
Klicka för att se dom större :)) Och kommentera gärna vad ni tycker!












Avslutar med en bild som Sandra tog på mig och Pernilla i poolen i Turkiet :))

Älskar dina vattenbilder, ska börja exprementera med vatten och fotografera idag. Ska försöka att göra mitt bästa ;) kommer säkert bli failure som vanligt, men man måste ju testa sig fram eller hur?:P



Din blogg är så sjukt kul att gå in och läsa och kolla på bilder på. Din layout är helt amazing!

Underbara bilder, älskar verkligen bild nr 8 ;)

Utav ren nyfikenhet, vilken slutartid använde du på alla bilderna?

Dom här bilderna är såå underbart fina!

men gud! hur gör du? :o

riktigt snygga bilder!

Sjuuuukt snyggt!

ida

dina bilder är helt enorma !

hur har du gjort med den vatten-bilden där är rutor i bakgrunden??=)

Karin (malmotjejen)

underbara,fantastiska,jävligt snygga bilder :D

Svar till ida:

Jag tejpade fast ett rutigt papper bakom kranen :P

Hej! Kan förstå att du är sur, och nu tror du säkert att jag förklarar ifrån mig.

Men fick den bilden av en kompis! Hon hade den som bakrund på sin msn där man kan ha en bakrund om du förstår vad jag menar? så hade ingen aning om de

Men om den var din ska jag ta bort den :)

och sorry för det! :)

Jätte fina bilder! Och föresten... var hittar du dina bakrunder när du ska fota vatten?

Jossan

När du tar dina undervattens bilder använder du din sb blixt då ? eller använder du inbyggda blixten? eller ingen alls?? mvh jossan


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: