Lalala :))

Fotade lite förut vid kranen. Bilderna blev inte jättebra, men jag lägger upp dom ändå :P
Finns inte mycket mer att skriva ;p Kommentera gärna vad ni tycker :))

 


Jättesnyggt!

Gillar bilderna med bubblorna =)

assnygg skärpa i den sista bilden! :D

"Bilderna blev inte så jätte bra.."



Tyst med dig.. Domhär bilderna blev ju svin bra! :D Jag fullkommligt älskar dessa bilder.. Jag är så jävla kär i vattenbilder.. Jag brukar vara kräsen med vatten bilder.. Men ALLA dina bilder så är jag helt kär i.. Jag finner helt inga ord!



Fortsätt som du gör! För dessa bilder är hur underbara som helst.. Så underbara att jag vill ha vissa som bakgrundbild på min dator! :)



KRAM ANNELI!

alla dina vattenbilder är verkligen jättefina. Blir också lite sugen på ett macro-objektiv nu :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: