Fota höstbilder med Pernilla :))

Idag bestämde jag och Pernilla oss för att åka till Änggårdsbergen och fota porträttbilder. Tänkte att det kan vara bra att göra innan löven är borta :P
Träffades vid Botaniska och gick igenom där för att komma dit vi skulle. Vi gick en runda på typ två timmar och vi hittade några olika ställen och fota på :)) Jag tycker att bilderna blev bra iaf :P
Klicka på bilderna för att se dom större :D


Haha hej yrväder i håret :) Det var riktigt skönt väder att fota i, men vi får kanske följa upp det méd vinterfotografering också?

Hanna

Hej.

Innan visade du hur man redigerade bilder.

Och så stod det att du gjort det på photoshop cs4. Är det samma som photoshop? För jag skaffade photoshop för att jag också ville göra så, men det fanns inte. Och så sökte jag på photoshop cs4 och då kom det fram en annan sak och då var man tvungen att ladda ner det. Kostar det pengar eller är det gratis? tack i förhand! :)

/ Hanna

som vanligt helt fantastiska bilder.

Så fina bilder!

snacka om att ni måste bli fotografer när ni blir stora. :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: