Vinteräpple

Mamma kom med en bra fotoidé för några dagar sen. Fota en frukt med socker på så det ser ut som frost. Jag köpte ett äpple idag för att testa, men det blev inte så lyckat. Ska testa en annan gång med fler frukter.
Här är iaf två av bilderna jag tog :P

 


jättefina ! :)

ääh tyst du nu bara, det blev hur snyggt som helst! :)

den andra bilden blev ju toppen! :D

ojojoj jag svimmar pga att du är en så bra fotograf det blev ju hur bra som hellst. :D

Jag tycker att det var grymt snygg! :D

Hej, jag har gått igenom din blogg lite och fastnade för den här bilden..funderar på att testa själv.Så jag tänkte bara slänga in en liten fråga. Hur fick du sockret att fastna på äpplet?=)



Tacksam för svar.




Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: