Starfilter

I torsdags beställde jag ett starfilter från Cyberphoto och idag låg det i brevlådan :))
Även om jag känner mig lite sjuk var jag tvungen att gå ut och testa det :P Gick bara runt i området så bilderna är inte dom roligaste, men det blev väldigt bra med filtret tycker jag :))
Köpte så det skulle passa mitt 18-135mm för jag ville ha det till den med störst vidvinkel, men funderar på om jag ska köpa till mitt 50mm någon gång i framtiden :P
Tog några bilder och jämnförde hur det ser ut med filtret och utan..



Utan Starfilter


Med Starfilter


Utan Starfilter


Med Starfilter








Med Starfilter                                                   Utan Starfilter

 


jättehärliga !

Inte illa må jag säga! Måste springa till affären och köpa på en gång ;)

häftiga bilder! :D

Sååå himla fina :D allihop! Hur mycket låg filtret på?:) Blir jättesugen på att köpa, haha! :D

kajsa

Jag tyckte personligen att det såg bättre ut utan starfilter;)

Men jätte fina bilder. fortsätt fota:P

Sv; Riktigt fint blir det ju! Perfekt till närbilder! Hur mycket kostar ett sånt filter? :) Har en nikon D60 52mm.

Vart har du köpt ditt star filter? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: