Happy Halloween!

Igår var jag på halloweenfest hos Sandra :)) Det var väldigt trevligt :P
Jag var utklädd till vampyr (väldigt oväntat ;p). Träffade flera som jag inte träffat på länge så det var kul. Var roligt att se alla andras utklädnader hehe.
Här kommer iaf några bilder från kvällen :D


Såhär såg jag ut :P



Nathalie                                                            Tina


Camilla                                                           Niklas



Pernilla                                                           Rasmus


Sandra.A                                                        Sandra.N


Amanda


Axel


Snygging


Jag och Amanda :))


Niklas och Camilla-Trollet :P


Erika och Rasmus där bakom :p


Jag och Sandra :)) Jag ser helt galen ut, men vampyrer får se galna ut ;o


Rasmus var trött


På vägen hem blev alla på bussen avsläppta på något konstigt ställe av någon anledning vi inte fick veta, det skulle komma en annan buss var det enda han sa.. Där stod vi typ 10 minuter :P


Niklas, Camilla, Amanda, Erika och Rasmus


Denna bilden på mig och Amanda var den sist bilden som togs :))

Det var en kul kväll iaf :D