Göteborg by night

Igår gjorde jag massa saker kändes det som :P Vaknade på morgonen efter att ha sovit dåligt i 2-3 timmar, men var ändå inte trött när jag vaknade. Skulle ha körlektion halv 10 så det var bra att jag var pigg iaf :P Pappa åkte med i bilen för att han ska veta vad jag behöver öva på. Det är bra, hoppas inte att jag behöver ta mer än en lektion till. Kostar ju 600kr varje gång ;o
Lite senare på dagen kom Sandra hem till mig för att vi skulle planera våran 20årsfest. Hon fyller år 3 dagar innan mig så vi har firat tillsammans sen vi fyllde 17 :)) Fanns inte mycket att planera förutom vilka man ska bjuda, om man ska ut på krogen, vart man ska gå isf osv :P
På kvällen bestämde jag och Pernilla att vi skulle mötas inne i stan och fota lite. Det var kallt, men ändå inte jättefarligt :P Vi gick typ runt i hela stan. Brunnsparken, hamnen, Nordstan, Kungsport, Avenyn och Götaplatsen var vi och fotade på :P Sen gick vi till korsvägen för att ta spårvangen. Åkte hemifrån klockan kvart över åtta och kom hem vid tolv-tiden. Så vi var där en bra stund :P
Tog en del bilder. Använde mitt starfilter, men tog några bilder utan också för ibland blir det liiite mycket stjärnor ;P haha. Här kommer iaf några av bilderna.

 

 


jäklar, vad snygga bilder!! :)

underbart snyggt!:)

Tack så jätte mkt för bilderna Johanna! Dom var jättefina!!

jätte fint verkligen (:

Jättesnygga bilder, GBG är verkligen en vacker stad ;)

Riktigt snygga bilder

Emil

några snygga bilder, men på de flesta blir det enligt mig väldigt fel med starfilter... prova lite hdr där normal-exponeringen är utan starfilter... blir riktigt fräckt faktiskt :)



Keep up the good work :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: