Ett år sedan . . .

För precis ett år sedan åkte jag och Erika till London. Jag saknar det jättemycket! Hade hoppats att jag kunde åka tillbaka i år, men det blev inte nåt. Får se nästa år ist :))
Anledningen till att vi åkte förra året var för att jag ville se McFly, världens bästa band! Så vi var där mellan 24e och 28 november (konserten den 27e)
Vi hade riktigt kul och vädret var väldigt bra, iaf dom första dagarna.
Bara för det så tänkte jag lägga upp några av bilderna som jag tog då :P


Såhär glada var vi på planet :P
Sen kom hela Elfsborgs fotbollslag på planet och James Keene satte sig brevid mig :P

 

Efter vi hade hittat hotellet (tog ett långt tag) och lämnat våra grejer gick vi ut i det fina vädret

på en promenad :)) Vi bodde vid Victoria Station så det var rätt nära Big Ben och London Eye

 

Här är vårat "jättestora" rum, med duschen mitt framför dörren :P Iskallt var det också, haha

 

Andra dagen tog vi en promenad till Buckingham Palace :)) Det var jättemycket folk där för det var någon

parad med sånna där vakter med roliga hattar :P

 

Hittade roliga ekorrar som var väldigt tama :P

 

Trafalgar Square

 

Mer ekorrar i Hyde Park (bilden till höger har Erika tagit)

 

Fotade lite på kvällen också. Tower Bridge, The Tower of London, Big Ben och London Eye var vi vid och fotade.

Stod först på andra sidan av Tower Bridge, men där sa en vakt till oss att vi skulle få betala typ 1000kr för att vi använde stativ (hann ta en bild som jag redan har lagt upp här en gång) Så vi gick över till andra sidan, men det var inte lika bra. Man ser mer att dom renoverar (eller nåt) och att det var en typ järnstång ivägen, därför bilden är så beskuren.

 

Gjorde ett försök till en panoramabild :P Gjord av tre bilder.

 

Älska Pret! :D

 

Mycket seriös bild :))

Jag köpte en Smirnoff Ice och Erika en Breezer. Vi skulle ut på krogen (Ministry of sound) med Madeleine och Amanda :))  Det var trevligt

Hehe, det var rätt kul för när vi skulle hem hade tunnelbanan stängt så vi skulle ta bussen, men vi hade ingen aning om var nånstans våran buss gick. Vi virrade runt en stund och ser sen toppen av London Eye långt borta. "Där är London Eye, vi går!". Fast den var längre bort än vad det såg ut :P Haha. Så det blev en 1,5 timmars promenad genom London mitt i natten :P Typ vid halv 3 var vi på hotellet. Det var helt tomt på gatorna, på dagarna är det ju fullt med folk överallt :P

 

McFly! En underbart bra konsert var det :D


Jättefina bilder =)

Kom nyss på en sak, det var lite mer än ett år sedan vi började prata nu...vart tar tiden vägen egentligen??

Anonym

det var väl ändå mer än 1½ h?? gick vi inte 1 och var hemma runt 03.30?

Nej, vi var ju hemma halv 3. Klockan 01.50 tog jag min bild på london eye. Såg också att jag hade skrivit på bilddagboken att det var halv 3 vi kom tillbaka :P


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: