20-årsfest

Eftersom Sandra och jag fyller år med tre dagars mellanrum så brukar vi fira våra födelsedagar tillsammans. Det har vi gjort sen vi fyllde 17 år :)) Så igår hade vi festen hemma hos mig.
Sandra kom till mig vid 5-tiden och då gjorde vi i ordning tårta eller vad man ska kalla det. :P
Mellan 18 och 19 kom alla andra. Vi spelade ölspelet, pratade massa och åt tårta :P Jag och Sandra öppnade presenter också :))
Senare på kvällen skulle vi ut på krogen, Victoria. Fast tydligen hade dom 20 år efter klockan 10 på lördagar och eftersom jag och Rasmus inte hade fyllt 20 än så kunde vi inte komma in där så vi gick till Golden Days ist, inte världens bästa ställe, men finns inte många andra som har 18 år på lördagar. Fast det blev inte så långvarit inne på Golden Days.
Här är några bilder från kvällen :))

Jag fick blunda för att Pernilla skulle komma in med sin present.. Här ser ni min reaktion också :P

Bilden här under är vad jag fick av henne :D Hon har målat den

 

Hade en kul kväll. Tack för alla fina saker jag fick :))