Vidvinkel

Jag fick ett objektiv när jag fyllde år, ett Tamron 10-24mm :)) Igår var det väldigt fint väder ute så jag var tvungen att testa det. Åkte till havet för att fota solnedgången och jag är riktigt nöjd med objektivet :D
Klicka på bilderna så ser som bättre ut.


Hej! Asså gud,! Du tar verkligen fantastiska bilder! :O Hur gör du du vet det strecket där det står; JOHANNA FÅGLUND

_____ <----

stargirlphoto.blogg.se



hur gör du det i photo shop ? :)

vad är det för inställning du har när du fotade månen?

Underbara bilder som vanligt! Men du kan väl dock inte haft 10-24 gluggen, när du tog månen:O?

Hey! :)

Din bild blev veckans torsdagsbild, grattis! ;)



Förresten, otroligt vackra bilder!!

Grattis till dig som också blev torsdagsbilden idag :)

Det blev jag med :D Hihi...

Kram

Jätte fina bilder, speciellt den sista! :)

Åhh älskar nummer 2 bilden från höst upp :D

jättefina bilder! :)

har kollat igenom x antal bilder på din blogg och jag faller för dom direkt.

underbart fina!!!!!! du har en grym talang, bruden!

Hejj! Snygga biilder! :D Hur gör du dem (klickbara)? Skulle gjärna oxå vilja ha så :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: