Snowflakes

Det snöar :o Det har inte lagt sig jättemycket, men tillräckligt för att jag skulle kunna fota :))
Var lite svårt att få fokus för det blåste lite :P Men bilderna blev väl rätt okej ändå..







cecilialialialialia

Underbart!

helvete va grym du är , blir ju avis på dig =(

seriöst , så sjukt bra bilder du tar! så coolt med att snöflingorna verkligen ser ut så ! :D

Helt fantastiskt underbart vackert!

Du är verkligen en enormt bra fotograf.



Du är en väldigt stor (idol låter töntigt) men förebild! ;)

SVAR: Förstår att det kunde vart lite svårt ja, det var en rätt lång slinga att gå :)



Nej jag fotade tyvärr aldrig nåt :( Kram

otroligt fina bilder. älskar dom!

SVAR: Ja, jag ångrar mig lite nu i efterhand att jag inte tog några...



:)

älskar dina bilder så fina :)

Jätte snyggt :D bra skärpa :D

Jonna

Jättefina bilder! :D Om du vill ha mer snö är du välkommen till jönköping. Här har vi haft snöstorm i tre dagar nu! :P

Jag har en fråga om olika macro objektiv. Tar två exempel:

Nikon AF 200/4,0 D Micro

Nikon AF 60/2,8 D Micro



Alltså 200 och 60, vilket kommer man närmare med, är det 200?

GRYMMA bilder!

:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: