Julstämning

Julgranar är mysigt :)) Fast jag tycker ändå inte att det känns som att det är julafton om en och en halv vecka :P Hoppas att det kommer lite snö snart :P
Här är några bilder på julgranen som jag tog nyss..


Felix

Sjukt grymma bilder! Jag diggar tomteljusen stenhårt!

wow snyggab bilder :D men hur lyckades du fota kulan? man ser ju inte kameran i kulan :D!

Svar: tack själv :) ja det är härligt med snö!

Vad fina bilderna blev när de blänker :)

älskar detdär objektivet! det vill jag också ha :)

Väldigt fina bilder som vanligt. Får verkligen julfeeling.



Vah har inte ni snö? Det har snöat här i två dagar snart, så det ligger faktiskt kvar xD

Gud vad fina bilder! verkligen :D julen är en mysig högid med mycket glitter och sånt vacker! :)

Mycket mysiga bilder och färger :)

Haha! Jag älskar verkligen att fota julgransprylarna som hänger i granen. Det är sååå roligt. Vet inte varför men jag älskar det :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: